Komunikaty

Nabór na stanowisko sekretarza

DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ORŁA BIAŁEGO W KASKACH 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY

 

Inspektor do spraw kancelaryjno - kadrowych

/nazwa stanowiska pracy/

 

      I. Wymagania niezbędne:

         a)      wykształcenie wyższe

         b)      biegła obsługa komputera 

         c)      obsługa urządzeń biurowych

 

      II. Czas pracy: 40 godzin tygodniowo

      III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1) W zakresie spraw uczniowskich należy:

  1. wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich, kart rowerowych oraz prowadzenie ich ewidencji;
  2. prowadzenie ksiąg uczniów i dzieci;
  3. prowadzenie rejestru przyjęć do oddziału przedszkolnego oraz rejestru obowiązku szkolnego;
  4. załatwienie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów do szkoły i przenoszeniem uczniów do innej szkoły;
  5. prowadzenie dokumentacji związanej z procesem dydaktyczno -  wychowawczym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dyspozycjami dyrektora i władz nadrzędnych;
  6. opracowywanie sprawozdań dotyczących spraw uczniowskich;
  7. przechowywanie dokumentacji uczniów oraz innych dokumentów, zgodnie z odrębnymi przepisami.

 

2) W zakresie spraw szkoły należy:

       -          prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją i jednolitym rzeczowym wykazem akt;

       -          odbiór, rozdział korespondencji przychodzącej;

       -          przygotowanie, wysyłanie i rejestracja korespondencji wychodzącej;

       -          przyjmowanie telefonów i innych wiadomości oraz przekazywanie ich treści;

       -          zabezpieczanie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów;

       -          obsługa interesantów, udzielanie informacji;

       -          prowadzenie teczek osobowych pracowników szkoły;

       -          przechowywanie prowadzonej dokumentacji finansowej szkoły;

       -          zbieranie wpłat na Radę Rodziców;

       -          prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;

       -          opracowywanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia;

       -          zamawianie druków szkolnych; prowadzenie składnicy akt szkolnych;

       -          opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora dotyczących procedur                 

                  wynikających z   konieczności właściwego funkcjonowania szkoły;

       -          sporządzanie danych wyjściowych do list płac pracowników;

       -          wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły. 

     IV. Wymagane dokumenty:

   1)    list motywacyjny;

   2)    CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

   3)    Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i tożsamość;

   4)    oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać

          w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze  1  

          etatu;

   5)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

   6)   oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych     

          związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności 

          za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz.114).

   7)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku –     

          inspektor do spraw kancelaryjno – kadrowych.

    V. Forma zatrudnienia:

   1)    Umowa o pracę na czas określony (okres próbny 3 miesiące) z możliwością przedłużenia.

 

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,  CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 20.11.2018 r.

 godz. 10.00 na adres: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Kaskach  ul. Królewska 23, 96-314 Baranów   

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach”

Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2018 r. o godz. 11.00

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46-856-07-23

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 21.11.2018 r. o godz. 10.00 (po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu kandydata). Złożonych dokumentów szkoła nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.11.2018
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Sadoś
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2018 13:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Dziekańska
Ilość wyświetleń: 232
06 listopada 2018 13:43 (Dorota Dziekańska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2018 13:42 (Dorota Dziekańska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)